Графіки особистих та виїзних прийомів

Г Р А Ф І К  

проведення особистого прийому громадян голови райдержадміністрації, першого заступника голови райдержадміністрації, заступника голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації

у ІV кварталі 2018 року

з/п

ПІБ особи, яка буде вести прийом громадян

Дні прийому 

Місце проведення особистого прийому громадян,  № телефону , часи прийому

Питання, за які відповідає посадова особа

Перелік керівних працівників структурних підрозділів райдержадміністрації інших органів виконавчої влади, які беруть участь в прийомі громадян

1

2

3

4

5

6

1.

Такаджи Дмитро Антонович

голова райдерж-адміністрації

І, ІІІ, V понеділок

місяця

робочий кабінет

к. 202

4-14-37

10.00-12.00

начальник юридичного відділу, головний спеціаліст відділу діловодства та контролю (з питань звернень громадян), керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, інших органів виконавчої влади (за запрошенням)

2.

Сидоренко Ольга Людвігівна перший заступник голови райдерж-адміністрації

ІІ, ІV вівторок

місяця

робочий кабінет

к. 203

4-11-52

10.00-12.00

Питання гуманітарної та соціальної сфери, економіки та інвестицій, державної реєстрації та архівної справи.

керівні працівники та юрисконсульти управління освіти, сім’ї, молоді та спорту, управління соціального захисту населення, управління економіки райдержадміністрації, відділу з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадкістю, відділу культури і туризму, відділу державної реєстрації райдержадміністрації, служби у справах дітей райдержадміністрації, головні лікарі закладів охорони здоров’я району (за запрошенням), начальник архівного відділу райдержадміністрації

3.

Капран Ігор Михайлович заступник голови райдерж-адміністрації

І, ІІІ середа

місяця,         ІІ-IV середа

місяця

робочий кабінет

к. 205   4-11-62

13.00-15.00                   

10.00-  12-00

Питання будівництва, архітектури, житлово-комунального та шляхового господарства, агропромислового комплексу, розвитку водного господарства, земельних відносин, екології, надання адміністративних послуг, взаємодії з військовими формуваннями, відновлення зруйнованих об’єктів внаслідок АТО, внутрішньо переміщених осіб та постраждалих внаслідок проведення АТО, санітарного та епідемічного благополуччя населення.

керівні працівники та юрисконсульти управління містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва, управління розвитку сільської місцевості, впровадження реформ та агропромислового комплексу райдержадміністрації, Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області відділ у Волноваському районі (за запрошенням), відділу з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації, відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації, Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області, Волноваського РЕМ, Волноваського ВУВКГ КП «Компанія «Вода Донбасу», ВО «Волновахаміжрайтепломережа»,  інших органів виконавчої влади,  (за запрошенням)

Вервейко

Тетяна

Анатоліївна,

керівник апарату райдерж-адміністрації

кожна п’ятниця

робочий кабінет

к. 204

4-10-54

10.00-12.00

Питання організаційної, правової, кадрової роботи, діяльності апарату райдержадміністрації, взаємодії з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

начальник юридичного відділу, відділу діловодства та контролю, управління персоналом та з питань організаційної роботи, головні спеціалісти райдержадміністрації

  • Ban Pr
  • Ban Urad
  • Ban Vr
  • Ban Don

© 2018 Волноваська районна державна адміністрація. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт.

logo
Донецька область,
   м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр, 1
(06244) 4-14-37
vrga@volnov.dc.ukrtel.net