Моніторинг звернень громадян


Протягом березня місяця 2018 року в райдержадміністрації проводилась робота зі зверненнями громадян, спрямована на виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109, Закону України «Про звернення громадян».

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 84 звернення громадян.

Головою райдержадміністрації проведено:

- 2 особистих прийоми – звернень не зареєстровано;

- 2 виїзних прийоми – зареєстровано 4 звернення;

- «пряма лінія» - зареєстровано 1 звернення.

В.о. заступника голови райдержадміністрації проведено:

- 4 особистих прийоми - звернень не зареєстровано;

- «пряма лінія» - звернень не зареєстровано.

Керівником апарату проведено:

  • 4 особистих прийоми - звернень не зареєстровано;

Також до райдержадміністрації надійшло:

- 7 письмових звернень;

- урядова «гаряча лінія» –72 звернення громадян.

Основними питаннями, з якими зверталися громадяни, це питання:

  • про освітлення окремих вулиць міста;
  • про надання гуманітарної допомоги;
  • про підвищення благоустрою будинку;
  • про забезпечення твердим побутовим паливом;
  • про затримку виплат соціальної допомоги;
  • про невиплату субсидії.

06.03.2018 року було проведено засідання комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян.

16.03.2018 року проведено «День контролю».

Зі 74 звернень, які надійшли у лютому місяці 2018 року:

- 26 звернення задоволено;

- на 48 звернень надані роз’яснення.


 

З початку 2018 року до райдержадміністрації надійшло 46 звернень громадян, це на 37 звернень менше, ніж за аналогічний період 2017 року.

З числа звернень, що надійшли до райдержадміністрації – 20 (-12) усних звернень; 19 (-15) письмових звернень, які надійшли безпосередньо до райдержадміністрації; колективних – 9 (0); повторних – 2 (+2). З урахуванням колективних звернень до райдержадміністрації звернулося 220 громадян.

Через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло на     3 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року. Всього через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 7 звернень.

Відбулось зменшення надходження звернень громадян через урядову телефонну «гарячу лінію» 221 (-179) звернення громадян.

Найбільша кількість звернень громадянами району була порушена з питань соціального захисту (46,3%).

Протягом звітного періоду проведено 3 «Дня контролю», на яких було перевірено стан виконання по 4 зверненням громадян.

Згідно затвердженого плану роботи комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян було проведено 3 засідання та розглянуто 1 звернення.

На засіданні колегії райдержадміністрації 17.01.2018 року було розглянуто питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2017 рік», з урахуванням якого було прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 25.01.2018 № 32 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за  2017 рік».

  • Ban Pr
  • Ban Urad
  • Ban Vr
  • Ban Don

© 2017 Волноваська районна державна адміністрація. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт.

logo
Донецька область,
   м. Волноваха, вул. 1-го Травня, 1
(06244) 4-14-37
vrga@volnov.dc.ukrtel.net