Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про житловий фонд соціального призначення» щодо умов забезпечення соціальним житлом внутрішньо переміщених осіб».

13 жовтня 2018 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про житловий фонд соціального призначення» щодо умов забезпечення соціальним житлом внутрішньо переміщених осіб».

Закон надає право переселенцям право вставати на соціальний квартирний. Умовою є – не мати іншого житла для проживання на підконтрольній українській владі території або якщо їхнє житло зруйновано (знищене) або пошкоджене до стану, непридатного для проживання, внаслідок проведення антитерористичної операції.

Додамо, окрім переселенців таке право мають особи, для яких таке житло є єдиним місцем проживання або які мають право на поліпшення житлових умов відповідно до закону і особи, середньомісячний сукупний дохід яких за попередній рік з розрахунку на одну особу.

Під час визначення середньомісячного сукупного доходу враховується вартість майна, що перебуває у власності громадянина та членів його сім’ї на момент взяття на соціальний квартирний облік (крім вартості майна на тимчасово окупованій території, в населених пунктах, які розташовані на лінії зіткнення або на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень, а також на майно, яке зруйновано або стало непридатним для проживання внаслідок проведення АТО).

Правом взяття на соціальний квартирний облік також користуються мешканці тимчасових притулків для дорослих, громадяни, які мають право на соціальний захист у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом

Переселенці до заяви про взяття на соціальний квартирний облік, крім зазначених документів, додає копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та копії довідок про взяття на такий облік членів її сім’ї.

Зазначимо, раніше переселенці не мали права стати на чергу, адже це можливо було зробити лише за місцем проживання. Варто додати, що програми соціального житла фінансуються дуже на низькому рівні.

Закону України «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей».

 

Верховна Рада 04 жовтня 2018 року прийняла Закон «Про внесення зміни до статті 1 Закону України «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей».

Закон продовжує особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей до 31 грудня 2019 року

«Законом у статті 1 Закону України «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей» слова «на строк, що закінчується через один рік з дня набрання чинності Законом України «Про створення необхідних умов для мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької та Луганської областей» замінено словами і цифрами «з дня набрання ним чинності з урахуванням положень Закону України «Про створення необхідних умов для мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької та Луганської областей» на строк до 31 грудня 2019 року включно», – ідеться у законодавчому акті. 

Зазначимо, Закон про особливий статус Донбасу був прийнятий 16 вересня 2014 року, у рамках Мінських домовленостей, і полягає в наданні особливого статусу територіям, які не контролюють сили АТО станом на день прийняття закону, а не на всій території Донецької та Луганської області. 

Закон передбачає, що держава надає підтримку соціально-економічному розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей.

Державна підтримка полягає у запровадженні законом відмінного від загального економічного режиму здійснення господарської та інвестиційної діяльності, спрямованого на відновлення об’єктів промисловості, транспортної та соціальної інфраструктури, житлового фонду, переорієнтацію промислового потенціалу, створення нових робочих місць, залучення інвестицій і кредитів для відновлення та розвитку об’єктів, розташованих в окремих районах Донецької та Луганської областей.

В окремих районах Донецької та Луганської областей рішенням міських, селищних, сільських рад створюються загони народної міліції, на які покладається реалізація завдання з охорони громадського порядку в населених пунктах цих районів.

УРЯД СХВАЛИВ ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ НАРАХУВАННЯ ЄСВ

Кабінет Міністрів України схвалив законопроект про збільшення з 1 січня 2019 року величини бази нарахування єдиного соціального внеску з 55 845, 5 грн (15 мінімальних зарплат) до 104 325 грн (25 мінімальних зарплат). Про це пише Укрінформ.

Міністерство соцполітики, яке розробило проект Закону, пропонує встановити  регресивну шкалу розміру ЄСВ для заробітної плати чи доходу, що перевищує максимальну величину:

Від 0,01 – 104 325 (до 25 розмірів МЗП) 22 +;

від 104 325 – 292 110 (від 25 до 70 розмірів МЗП) – 20;

від 292 110 - 625 950 (від 70 до 150 розмірів МЗП) – 17;

від 625 950 – 834 600 (від 150 до 200 розмірів МЗП) – 15;

від 834 600 – 1 126 710 (від 200 до 270 розмірів МЗП) – 10;

від 1 126 710 (понад 270 розмірів МЗП) – 5.

Зберігаються пільги зі сплати ЄСВ для осіб з інвалідністю в межах трьох мінімальних зарплат.

Пропонується посилити вимоги до встановлення системи оплати праці, які передбачають диференціацію зарплати. Зокрема, планують запровадити на рівні Закону принципи диференціації заробітної плати в залежності від складності, кваліфікаційного рівня, умов виконуваних робіт, ступеня відповідальності, професійно, ділових якостей працівника, результатів праці та господарської діяльності підприємства, установи, організації.

Також пропонується посилити відповідальність за несплату обов’язкових платежів до пенсійного фонду та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування: виключати із реєстрації підприємців-боржників за несплату ЄСВ, а для боржників із сплати ЄСВ до погашення боргу встановити тимчасові обмеження у праві виїзду за межі України, керування транспортними засобами чи полювання.

Пропонується замінити механізми відшкодування роботодавцями пенсійному фонду витрат на виплату пільгових пенсій на сплату підвищеного ЄСВ за списком № 1: +15, та за списком № 2: +7%.

Пропонується розстрочити заборгованість з відшкодування витрат на виплату і доставку пільгових пенсій до 60 місяців.

  • Ban Pr
  • Ban Urad
  • Ban Vr
  • Ban Don

© 2018 Волноваська районна державна адміністрація. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт.

logo
Донецька область,
   м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр, 1
(06244) 4-14-37
vrga@volnov.dc.ukrtel.net