Відбулася апаратна нарада

15 квітня 2019 року у малій залі засідань Волноваської райдержадміністрації відбулася апаратна нарада під керівництвом голови райдержадміністрації Дмитра Такаджи. 
На апаратній нараді був присутній народний депутат України Дмитро Лубінець.


На початку апаратної нарад голова райдержадміністрації представив призначеного начальника Волноваського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області Геннадія Коваленка.
На початку засідання народний депутат України Дмитро Лубінець довів до відома присутніх найгостріші питання, які виникли за останні дні – це вирішення питання по забезпеченню водою населення району у зв’язку з пошкодженням водогону через обстріли, та загострення ситуації на першій лінії оборони Волноваського району.
В ході засідання голова райдержадміністрації проінформував про соціально-політичну ситуацію в районі, про перспективи соціально-економічного розвитку району, про проблемні питання в районі, підведені підсумки проведення заходів, які відбулися на минулому тижні.
На апаратній нараді були обговорені питання та надані конкретні завдання розпорядниками коштів стосовно використання коштів, виділених для реалізації програм за напрямками роботи.
Основними питаннями, які розглядалися на апаратній нараді були питання:
робота підприємств житлово-комунального, енергетичного та дорожнього господарства, особливо в складних погодних умовах;
завершення опалювального періоду на території району та початок підготовки до нового опалювального періоду;
робота навчальних закладів району;
робота закладів охорони здоров’я району, впровадження програми по електронним рецептам на медикаменти та забезпечення медикаментами.
Заслухані звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників закладів, установ, підприємств району про виконання протокольних доручень, наданих на попередніх апаратних нарадах. 
Детальніше заслухана інформація:
1. Про хід виконання програми енергозбереження в районі.
2. Про призначення субсидій та виплату державної допомоги.
3. Про нарахування та виплату пенсій.
4. Про виконавську дисципліну щодо додержання термінів та якості надання інформації на контрольну кореспонденцію та звернення громадян та про план роботи райдержадміністрації на тиждень. 
Обговорені питання, які впливають на соціальну та політичну ситуацію в районі; розглянуті важливі питання з життєдіяльності району. Голова райдержадміністрації надав конкретні завдання для реалізації поставленої задачі. 
По всім розглянутим питанням були надані відповідні доручення для контролю та виконання.

  • Ban Pr
  • Ban Urad
  • Ban Vr
  • Ban Don

© 2019  Волноваська районна державна адміністрація. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт.

logo
Донецька область,
   м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр, 1
(06244) 4-14-37
vrga@volnov.dc.ukrtel.net