Голова райдержадміністрації проінспектував хід проведення ремонтних робіт та будівництва об’єктів соціальної інфраструктури в с.Іванівка.

12 липня на території Іванівської сільської ради з робочим візитом побував голова райдержадміністрації Дмитро Антонович Такаджи та заступник голови райдержадміністрації Ольга Людвігівна Сидоренко. В рамках візиту керівники проінспектували хід будівництва спортивного майданчика зі штучним покриттям та стан проведення ремонтних робіт дитячого садочку. Спільно з Іванівським сільським головою Петром Альбертовичем Бураком та помічником народного депутата Дмитра Лубінця Лілією Володимирівною Макаренко оглянули масштаб виконаних робіт, проаналізували потреби та можливості.
Будівництво спортивного майданчика розпочалось липні поточного року. Наразі вже майже завершено 0 цикл будівництва. Підрядна організація планує завершити виконання зазначених робіт до 01 вересня. Будівництво даного об’єкту відбувається за рахунок коштів районного бюджету та завдяки залученим коштам народним депутатом Дмитром Валерійовичем Лубінцем під програму соціально-економічного розвитку населених пунктів району. 
Відсутність дитячого садка в селі-одна з нагальних проблем сільської громади. На сьогодні в с. Іванівка проживає 20 дітей, які не можуть реалізувати своє конституційне право на дошкільну освіту. 
Протягом 2016-2017 н.р. проводилась плідна робота з Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні з приводу відкриття дитячого закладу на базі Іванівської ЗОШ І-ІІІ ст. З 10 липня 2017 року розпочато ремонтні роботи.
Фінансування ремонтних робіт проводиться за кошти міжнародного фонду ЮНІСЕФ. А саме:
- Капітальний ремонт внутрішніх приміщень, санвузлів, коридорів;
- Заміна внутрішніх інженерних мереж водопостачання та каналізації, опалення та вентиляції;
- Електрозабезпечення будівлі;
- Заміна існуючої мережі внутрішнього водопостачання;
- Реконструкція та тепло санація фасаду і покрівлі будівлі.
Систематично з боку представників фонду здійснюється контроль стану виконаних ремонтних робіт. На цей час обладнано туалетні кімнати, підлога покрита лінолеумом, поклеєні шпалери та встановлено вхідні двері.
Загалом голова райдержадміністрації Дмитро Антонович Такаджи залишився задоволеним від побаченого, позитивно оцінив хід проведення ремонтних робіт в дошкільному навчальному закладі, запевнив присутніх, що зробить все можливе зі свого боку, аби сприяти виділенню фінансування для завершення всіх необхідних робіт в повному обсязі.

 

Металургів вітають з професійним святом.

У концертній залі Володимирівського МБК ім Чайковського приймали вітання з нагоди професійного свята працівники ПрАТ «Великоанадольський вогнетривкий комбінат». На їх честь звучали вітальні промови та виступали творчі колективи смт.Володимирівки. Кращих працівників нагородили грамотами та подяками.
Працівників та ветеранів підприємства привітали з професійним святом голова райдержадміністрації Дмитро Антонович Такаджи, заступник голови райдержадміністрації Ольга Людвігівна Сидоренко, генеральний директор підприємства Голубєв Дмитро Олексійович та ін.
Сьогодні ПрАТ «Великоанадольський вогнетривкий комбінат» - це велике сучасне вогнетривке підприємство країни, яке працює за повним технологічним циклом, починаючи з видобутку сировини і закінчуючи випуском готової продукції. Завдяки сировинній базі комбінат має ряд переваг перед підприємствами аналогічного профілю і займає передові позиції у виготовленні всієї гами шамотних вогнетривких виробів. В результаті високого професіоналізму управлінців, наполегливості та майстерності спеціалістів і робітників, поєднання досвіду представників старшого покоління із завзяттям молоді комбінат надійно утримує лідерські позиції на світовому та вітчизняному ринках за обсягами виробництва, рівнем технологічного оснащення та інноваційних технологій.
Металургійна промисловість робить істотний внесок в економіку району. «Продукцію ПрАТ «ВАОК» знають далеко за межами нашої держави і це перш за все ваша заслуга. А ваша праця-це знак якості. Нею ви піднімаєте економіку району, області та України в цілому»,- відзначив у вітальному слові Дмитро Антонович Такаджи.
Вітаючи зі святом Ольга Людвігівна Сидоренко наголосила, що головна цінність таких підприємств завжди – працівники. Люди, що присвятили себе цій професії, мають особливий гарт і витримку, є справжніми професіоналами своєї справи.
У цей святковий день керівники району побажали працівникам металургійної промисловості міцного, як сталь, здоров’я, нових трудових звершень, невичерпної енергії та вручили почесні спільні грамоти Волноваської райдержадміністрації та Волноваської районної ради.
Отже зі святом вас, працівники гірничо-металургійного комплексу! Нових вам виробничих досягнень, матеріальних достатків, злагоди та миру в нашій країні!

 

 

Сільгосппідприємствами Волноваського району ведеться організація збирання ранніх зернових та зернобобових культур врожаю 2018 року.

Станом на 11.07.2018 року зібрано 58,7 % від запланованої площі. Середня врожайність ранніх зернових по району складає - 21,2 ц/га.
Врожайність озимої пшениці в середньому по району - 23,2 ц/га. Найбільш високих показників досягли такі господарства: ТОВ «Укр-Лан» - 48,6 ц/га, ТОВ «Донецька п/ф» - 29,0 ц/га, АФ «Агросервис» -28,0 ц/га, Агроцех № 7 – 27,6 ц/га, ТОВ «Октябрь» - 26,9 ц/га, СТОВ «Валер’янівське» - 26,7 ц/га, АФ «Відродження» - 26,1 ц/га, ПрАТ «Екопрод» - 26,0 ц/га, ТОВ «Старогнатівське» - 26,0 ц/га. 
Озимий ячмінь - зібраний на 90,6 % від посівної площі. Середня врожайность по району – 21,0 ц/га. Найкращі показники по ТОВ «Росія» - 27,6 ц/га, АФ «Октябрь» - 24,6 ц/га, ТОВ «Микільське» - 20,9 ц/га.
Ярі зернові зібрані на площі - 5212 га (42,9 % від посівної площі збирання).
Середня врожайність склала ярого ячменя - 17,2 ц/га. 
Висока врожайність ярого ячменю склала в таких господарствах ПрАТ «Екопрод» - 25,0 ц/га, СТОВ «Валер’янівське» - 23,0 ц/га, ТОВ «Тайфа» -20,6.
По збиранню гороху досягли високу врожайність – СТОВ «Валер’янівське» - 13,8 ц/га, ТОВ «Октябрь» - 10,0 ц/га, ПрАТ «Екопрод» - 10,0 ц/га, ТОВ «Афродита» - 8,8 ц/га, Агроцех № 37 – 8,5 ц/га. 
Несприятливі погодні умови внесли свої коррективи. Але сільгоспвиробники докладають максимум зусиль для скорішого завершення збирання врожаю.

Підсумки в галузі тваринництва по Волноваському району за І півріччя 2018 року.

Вирощено худоби та птиці у живій вазі – 3717,0 тонн, що склало 65,2 % до прийнятої річної Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2018рік та 126,9 % до аналогічного періоду 2017 року. Чисельність поголів’я великої рогатої худоби у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року по сільгосппідприємствам зменшилась на 1063 голови і склала 10511 голів (88 ,7% до Програми), в т.ч. корів 4532 голови, або 87,9 % до минулого року та 87,7% до Програми на 2018 рік. Поголів’я зменшилось в таких господарствах: ТОВ «Росія», АФ «Октябрь», ПрАТ «Екопрод», ТОВ «Харвіст Холдинг». Для збереження поголів’я ВРХ від 07.02.2018 року прийнята Постанова КМУ № 107 «Про затвердження порядку використання коштів, передбачених у Державному бюджеті для підтримки галузі тваринництва». Станом на 01.07.2018 року по вищезазначеній Постанові 5 сільгосппідприємств району вже отримали дотацію за збереження поголів’я корів у сумі 2913,0 тис. грн. ( в т.ч. по ПрАТ «Екопрод» - 1227,0 тис. грн., ТОВ «Росія»- 894,7 тис. грн, СТОВ «Валер’янівське»- 405,0тис. грн., СТОВ «Маріупольська п/ф»-311,2 тис. грн., СФГ «Мечта»-75,0 тис. грн), за утримання молодняка ВРХ у господарствах населення станом на 01.07.2018 року за 16 голів молодняка ВРХ отримано дотації 6800 грн. по Миколаївській сільській раді. 
Поголів’я свиней на поточну дату становить 12171 голови, або відповідно до 2017 року та до Програми на 2018 рік 94,6 % та 105,8 %. 
Поголів’я птиці станом на 01.07.2018 року склало 1235,8 тис. голів, або в 2,1 р.б. Програми та в 1,7 р.б. до 1 півріччя 2017 року. Збільшили поголів’я на ТОВ «Маріупольська птахофабрика» та відновлено виробництво на підприємстві ДП «Птахогосподарство «Волноваське» ПНВК «Інтербізнес». Поголів’я птиці на даному підприємстві по формі 24 с/г на 01.07.2018 року склало 526,1 тис. голів.
Реалізовано м’яса 3823,0 тонн або 72,1 % до прийнятої річної Програми та 139,4 % до відповідного періоду 2017 року (через скорочення поголів’я великої рогатої худоби та його подальшу реалізацію у АФ «Октябрь» та ДП « Ілліч - Агро Донбас», а також зростання реалізації на ПрАТ «Діанівська птахофабрика».
Вироблено молока 13665,0 тонн, або на 1109 тонн менше у порівнянні з І півріччям 2017 року через скорочення поголів’я корів. Продуктивність дійного гурту –2836 кг на 1 корову, яка була на початок року, що на 0,6 % менше минулого року та складає 48,1 % до прийнятої річної Програми.
Вироблено яєць 49987,0 тис. шт., відповідно до рівня 2017 року - 92,5 % та 50,0 % до Програми.
Середня несучість 1 курки-несучки склала 158 шт., або 53,6 % до Програми та до аналогічного періоду минулого року 111,3 %. 
За І півріччя 2018 року господарствами району отримано валової продукції в постійних цінах 2010 року 112532,0 тис. грн. – 20,7 % до річної Програми та 119,2 % до факту відповідного періоду 2017 року.
 
 
 

Підсумки роботи відділення Національної служби посередництва і примирення в Донецькій області за І півріччя 2018 року.

Підсумки роботи відділення Національної служби посередництва і примирення в Донецькій області за І півріччя 2018 року.
Протягом січня-червня 2018 року Відділенням проводилась робота по врегулюванню 42 випадків ускладнення стану соціально-трудових відносин (далі – СТВ) , по яких було взято на облік 49 чинників. 
Причиною виникнення випадків ускладнення у звітному періоді стала заборгованість із виплати зарплати в сумі 274 млн.грн.
З початку 2018 року було взято на облік 35 випадів ускладнення стану СТВ. Найбільша кількість таких випадків спостерігалась на підприємствах таких галузей економіки, як:
- водопостачання; каналізація, поводження з відходами – 15 випадків (42,9%);
- добувна промисловість і розроблення кар’єрів – 5 випадків (14,3%);
- металургійне виробництво, виробництво готових металевих виробів – 2 випадки (5,7%);
- оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів – 2 випадки (5,7%);
- діяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування – 2 випадки (5,7%);
Причинами виникнення випадків ускладнення стану СТВ на підприємствах Донецької області з початку 2018 року були 49 чинників, з них: 
42 – щодо невиконання вимог законодавства про працю (85,7%);
6 – виконання колективного договору, угоди (12,2%);
1 – укладення або зміни колективного договору, угоди (2%).
У звітному періоді, з метою врегулювання чинників ускладнення стану соціально-трудових відносин, фахівцями Відділення проведено консультації з представниками органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади, проведено 104 узгоджувальних зустрічей зі сторонами соціально-трудових відносин.
В результаті постійної взаємодії зі сторонами СТВ та органами місцевого самоврядування, протягом січня-червня 2018 року було погашено заборгованості із виплати заробітної плати, що стала чинником ускладнення стану СТВ, в сумі 78 млн.грн., що складає 28,4% від суми заборгованості, яка стала причиною взяття на облік.
Упродовж січня-червня поточного року знято з обліку 22 випадки, в тому числі 20 – у зв’язку із врегулюванням чинників дестабілізації, 1 – у зв’язку з припиненням трудових відносин, а саме звільнення більше ніж двох третин найманих працівників, 1 – у зв’язку із реєстрацією КТС(К).
Станом на 01.07.2018 року на обліку Відділення залишилися неврегульованими 20 випадків з 25 чинниками, по яким в стадії вирішення залишається сума заборгованості із виплати заробітної плати 196 млн.грн.
Протягом січня-червня 2018 року Відділенням проводилась робота по вирішенню 7 колективних трудових спорів (конфліктів), в тому числі 7 – на виробничому рівні, з яких 4 – на рівні підприємств, установ, організацій (57,1%), 3 – на рівні структурних підрозділів (42,9%) (додаток 5).
У 7 КТС(К) найманими працівниками було висунуто 29 вимог, в тому числі:
- щодо встановлення нових або зміни існуючих соціально-економічних умов праці та виробничого побуту – 1 вимога (3,4% від загальної кількості); 
- щодо виконання колективного договору, угоди – 15 вимог (51,7%);
- щодо невиконання вимог законодавства про працю – 13 вимог (44,8%).
Заборгованість із виплати заробітної плати, яка стала причиною виникнення КТС(К), які залишились невирішеними станом на 01.07.2018 року, відсутня. 
Упродовж січня-червня 2018 року, з метою проведення моніторингу стану вирішення вимог найманих працівників у колективних трудових спорах (конфліктах) та на виконання рішень примирних органів зі сторонами СТВ було проведено 45 узгоджувальних зустрічей.
У звітному періоді розпорядженням НСПП від 06.06.2018 №179-р зареєстрований КТС(К) на виробничому рівні – в 1 організації (державній установі) Донецької області. 
У звітному періоді розпорядженнями НСПП від 06.04.2018 №116-р та №117-р відповідно 2 КТС(К) знято з реєстрації.
Таким чином, станом на 01.07.2018 на реєстрації Відділення залишилось 5 КТС(К), в яких в стадії вирішення залишилися 18 вимог, висунутих найманими працівниками.
Упродовж січня-червня 2018 року, з метою вирішення спірних питань між сторонами соціально-трудових відносин виключно у правовому руслі, Відділення спрямовувало свої зусилля на попередження проведення страйків і акцій протесту та послаблення соціальної напруги під час проведення найманими працівниками страйків і колективних припинень роботи.
За звітний період Відділенням було зафіксовано проведення 11 акцій соціального протесту, а саме: 1 стихійний страйк, 4 мітинги, 1 невихід на поверхню, 3 припинення роботи, 2 пікетування.
Основними вимогами акцій соціального протесту, страйку були:
- погашення заборгованості із заробітної плати за березень, квітень 2018 року;
- виплата поточної заробітної плати (за першу половину травня 2018 року);
- вирішення питання бюджетного фінансування заробітної плати;
- підвищення тарифних ставок на рівень інфляції;
- виділення коштів на технологію та матеріали;
- оснащення та підготовки лав і очисних вибоїв;
19 червня 2018 року наймані працівники ДП «Селидіввугілля прийняли участь у галузевій акції протесту – пікетуванні Верховної Ради України у місті Києві в підтримку проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України №8362 від 16.05.2018 року «Про Державний бюджет України на 2018 рік» щодо належного фінансового забезпечення державного сектору вугільної галузі. 
Аналіз виробничих та фінансових показників Донецької області у звітному періоді, стану соціально-трудових відносин на підприємствах області та результатів діяльності Відділення свідчить, що за січень-червень 2018 року в економіці області, особливо в вугледобувній промисловості, спостерігаються значні фінансові складнощі, які безпосередньо впливають на показники соціальних стандартів, в тому числі рівні оплати праці та строках її виплати.
На підприємствах області продовжують існувати, а в окремих випадках, загострюватися чинники погіршення стану СТВ, зокрема зростання заборгованості із виплати заробітної плати, причиною чого є недофінансування вугільної галузі, відставання реконструкції та технічного переозброєння шахт, старіння основних фондів шахт, скорочення наукового потенціалу галузі, припинення виробничої діяльності окремими підприємствами, розрив економічних зв’язків, як між підприємствами, містами та районами Донецької області, так і країнами дальнього зарубіжжя. 
Аналіз динаміки погашення заборгованості із виплати заробітної плати, що стала чинником дестабілізації стану СТВ упродовж звітного періоду, свідчить, що спільні заходи Відділення та сторін соціально – трудових відносин направлені на вирішення вимог найманих працівників, в тому числі і щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати, виявились результативними.
Відділенням проводиться цілеспрямована робота з надання консультацій та рекомендацій найманим працівникам та профспілковим організаціям з питань вирішення спірних питань в правовому руслі, в тому числі і шляхом вступу у колективні трудові спори (конфлікти).

Оздоровлення діточок прифронтових населених пунктів.

11.07.2018 року 40 дітей Волноваськоо району із населених пунктів, що розташовані на лінії розмeжування, поїздом Маріуполь - Одеса відправились на оздоровлення до ТОВ Курортне об’єднання «Сонячний берег» (Одеська обл., смт. Сергіївка).

Рейд «Сім’я».

10 липня 2018 року відбувся рейд «Сім’я» у с.Чермалик та с.Павлопіль. У ході рейду представниками служби у справах дітей райдержадміністрації та Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з метою обстеження умов проживання, навчання і виховання було відвідано сім’ї, де є діти, які перебувають під опікою та піклуванням. 
Порушень прав дітей не виявлено, діти забезпечені необхідним одягом, шкільним приладдям, засобами гігієни. 
Опікунам рекомендовано щорічно страхувати дітей від нещасних випадків, вчасно проходити медогляд та надавати відповідні документи до служби у справах дітей, оздоровлювати дітей за державні кошти. 
Крім того, з громадянами с.Чермалик та с.Павлопіль проведені роз’яснювальні бесіди щодо надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.

  • Ban Pr
  • Ban Urad
  • Ban Vr
  • Ban Don

© 2017 Волноваська районна державна адміністрація. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт.

logo
Донецька область,
   м. Волноваха, вул. 1-го Травня, 1
(06244) 4-14-37
vrga@volnov.dc.ukrtel.net