ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

детального плану території для будівництва та обслуговування критого навісу для зберігання техніки та матеріалів, будівництва комплексу оперативних ємностей для комбікорма, розташованого за межами населеного пункту смт Ольгинка по вул. Калинова, Волноваського району, Донецької області

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАМОВНИКА:

Волноваська  районна державна адміністрація.

Юридична адреса: 85700, Донецька обл., місто Волноваха,  вулиця  Героїв 51 ОМБр, 1

тел. (06244)4-11-43
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ВИД ТА ОСНОВНІ ЦІЛІ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ, ЙОГО ЗВ'ЯЗОК З ІНШИМИ ДОКУМЕНТАМИ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

   Детальний план території розробляється за межами населеного пункту для розміщення окремого об’єкта будівництва – на основі затвердженої містобудівної документації відповідно до чинного законодавства з використанням матеріалів земельного кадастрів.

        Детальний план території для будівництва та обслуговування критого навісу для зберігання техніки та матеріалів, будівництва комплексу оперативних ємностей для комбікорма, розташованого за межами населеного пункту смт Ольгинка по вул. Калинова, Волноваського району, Донецької області, розроблено відповідно  до  розпорядження  Волноваської районної державної адміністрації.

        Під час проектування детального плану враховано містобудівну документацію - генеральний план смт. Ольгинка Ольгинської селищної ради Волноваського району Донецької області, який було розроблено АТЗТ ТПІ «Донбасцивільпроект» 1993 році.

Детальний план території передбачає:

– визначення майбутніх потреб переважних напрямів використання території;

– урахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування забудови та іншого використання територій;

– оцінку загального стану населеного пункту основних факторів його  формування, визначення, містобудівних заходів щодо поліпшення               екологічного та санітарно гігієнічного стану;                                                                                                  
– визначення територій, що мають будівельні, санітарно-гігієнічні, природоохоронні та інші обмеження їх використання;

– визначення етапів і механізмів забезпечення реалізації, терміну дії генерального плану, перелік раніше прийнятих рішень, що втрачають чинність і тих, до яких необхідно внести відповідні зміни.

Детальний план території розроблено на підставі діючого законодавства:

  • ДБН 5.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території»;
  • ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»;
  • ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»;
  • Закон України № 3038-VI від 20.10.2019 «Про регулювання містобудівної діяльності»;
  • Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
  • Закон України «Про стратегічну екологічну оцінку»;
  • Закон України «Про відходи»;
  • Проект Регфональної програми формування та розвитку екологічної мережі Донецької області на період 2019-2022 роки розробленої на розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 23 лютого 2017 року № 172 «Про Програму економічного і соціального розвитку Донецької області на 2017 рік» (із змінами) та розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 06 лютого 2017 року № 118 «Про затвердження Програмних заходів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища на 2017 рік» (із змінами);
  • ДБН В.2.2-9-2018 «Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення»;
  • ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»;
  • ДБН В.1.1-24:2009 «Захист від небезпечних геологічних процесів. Основні положення проектування»;
  • ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві»;
  • ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»;
  • Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року (із змінами).

Повне найменування юридичної особи,  яка планує  здійснювати будівництво: ТОВ «ПІГ ФАРМ», код згідно  з ЄДРПОУ  33670615.

Інформація про суб’єкта господарювання

Юридична адреса: 85730, Донецька обл., Волноваський р-н, смт. Ольгинка,   вулиця Калинова, будинок 22/7.

електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

         Загальни чисельність населення смт. Ольгинка у 2019 році складає 3441 людина. Кількість населення щороку зменшується на 1,5 %, це обумовлено від’ємним природним приростом. Щороку середня народжуваність складає 3-5 дітей, і кількість померлих - 40-50 людей.

         Аналіз захворюваності населення смт. Ольгинка за 2019 рік

         Захворюванність населення: всього-3883, в тому числі дорослого - 3141, підлітки - 202, діти до 14 років - 540.

         Зареєстровано захворювань вперше в житті: всього – 964, в тому числі дорослого - 588, підлітки – 65, діти до 14 років – 311.

      

НОЗООЛОГІЇ

2018

2019

Кількість захворювань

В т.ч з «+»

Кількість

захворювань

В т.ч «+»

Інфекційні та паразитарні х-би:

       

Дорослі

41

29

48

33

Підлітки

3

2

1

1

Діти

37

37

7

7

Новоутворення :

       

Дорослі

129

12

127

17

Підлітки

-

-

-

-

Діти

4

-

3

1

Х-би ендокринної с-ми:

       

Дорослі

240

23

266

24

Підлітки

4

-

9

1

Діти

45

10

58

16

Х-би крові,кровотворних органів:

       

Дорослі

36

5

43

20

Підлітки

2

-

4

1

Діти

29

8

35

8

Х-би нервової с-ми:

       

Дорослі

62

16

99

6

Підлітки

37

1

30

1

Діти

37

6

44

15

Х-би с-ми кровообігу:

       

Дорослі

1529

175

1566

117

Підлітки

6

-

4

-

Діти

7

2

7

-

Х-би органів дихання:

       

Дорослі

362

296

381

284

Підлітки

87

84

59

57

Діти

417

414

224

222

Х-би органів травлення:

       

Дорослі

418

24

346

16

Підлітки

15

-

20

1

Діти

38

11

39

2

Х-би шкіри:

       

Дорослі

-

-

-

-

Підлітки

-

-

-

-

діти

10

10

4

4

Х-би сечостатевої с-ми:

       

Дорослі

259

171

73

23

Підлітки

-

-

2

1

Діти

-

-

1

1

        Проектним планом передбачено наступні функціональні зони - критий навіс для зберігання техніки та матеріалів, комплекс оперативних ємностей для комбікорма.

            На території передбачається розміщення виробничо-складських будівель. Формуючи композицію, передбачаються території для розміщення озеленення.

            Реалізація пропозицій щодо забудови в детальному плані території матиме певний плив на перспективний розвиток селища та району в цілому.

            Передбачається створення нових робочих місць.

Джерелом водопостачання прийнято існуючу водопровідну мережу.

На фермі існують локальні системи та споруди каналізації. Проектуємі споруди не передбачається підключати до них.

          Теплопостачання не передбачається.

            ТЕ, ЯКОЮ МІРОЮ ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ВИЗНАЧАЄ УМОВИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ АБО ОБ’ЄКТІВ, ЩОДО ЯКИХ ЗАКОНОДАВСТВОМ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ОЦІНКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ (У ТОМУ ЧИСЛІ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РОЗМІРУ, ПОТУЖНОСТІ АБО РОЗМІЩЕННЯ РЕСУРСІВ).

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті третьої. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.

Даний документ державного планування не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, відповідно до статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

ЙМОВІРНІ НАСЛІДКИ:

а) для довкілля:

      В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування детального плану території для будівництва та обслуговування критого навісу для зберігання техніки та матеріалів, розташованого за межами населеного пункту смт. Ольгинка Волноваського району Донецької області, зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів довкілля:   

 -ґрунти; 

-атмосферне повітря;                                                                                                        

-водні ресурси;                                                                                                              

-стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок);                                                                                                             -- кліматичні фактори;                                                                                                      

-у тому числі для здоров’я населення;  

    Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території на здоров’я населення.

б) для територій з природоохоронним статусом.

    Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території на територій з природоохоронним статусом.

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення – відсутні.

 ВИПРАВДАНІ АЛЬТЕРНАТИВИ, ЯКІ НЕОБХІДНО РОЗГЛЯНУТИ,

У ТОМУ ЧИСЛІ ЯКЩО ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ НЕ БУДЕ ЗАТВЕРДЖЕНО.

З метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків під час СЕО детального плану території для будівництва та обслуговування критого навісу для зберігання техніки та матеріалів, будівництва комплексу оперативних ємностей для комбікорма, розташованого за межами населеного пункту смт Ольгинка по вул. Калинова, Волноваського району, Донецької області, передбачається розглянути «Нульовий сценарій», без впровадження проектних змін.

Альтернатива 1:

«Нульовий сценарій» – тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку незатвердження зазначеного документа державного планування.

ДОСЛІДЖЕННЯ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРОВЕСТИ, МЕТОДИ І КРИТЕРІЇ, ЩО ВИКОРИСТОВУВАТИМУТЬСЯ ПІД ЧАС СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ.

Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування.

Для підготовки звіту СЕО передбачається використовувати наступну інформацію:

-доповіді про стан довкілля;

-статистичну інформацію;

-інформація, яка включена в інші акти законодавства;

-дані моніторингу стану довкілля;

-інша доступна інформація.

ЗАХОДИ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ РОЗГЛЯНУТИ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ, ЗМЕНШЕННЯ ТА ПОМ’ЯКШЕННЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ ВИКОНАННЯ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

Під час здійснення стратегічної екологічної оцінки передбачається розглядати заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків на довкілля, визначені законодавством та нормативно-правовими актами.

Так, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», визначає загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища при розміщенні, проектуванні, будівництві, введенні в експлуатацію, експлуатації, консервації, споруд та інших об’єктів.

Законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог:

а) раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій;

б) здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища;

в) здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів;

г) застосування біологічних, хімічних та інших методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища і безпеку здоров’я населення;

д) збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні;

е) здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб;

є) здійснення заходів щодо збереження і невиснажливого використання біологічного різноманіття під час провадження діяльності, пов’язаної з поводженням з генетично модифікованими організмами.

Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на об’єкти тваринного світу Під час провадження планованої діяльності, у відповідності до вимог статей 9, 37, 39, 40 Закону України «Про тваринний світ»:

– збереження умов існування видового і популяційного різноманіття тваринного світу в стані природної волі;

-недопустимість погіршення середовища існування, шляхів міграції та умов розмноження диких тварин;

-збереження цілісності природних угруповань диких тварин;

– запобігання загибелі тварин під час здійснення виробничих процесів;

-охорону середовища існування, умов розмноження і шляхів міграції тварин;

-недоторканість ділянок, що становлять особливу цінність для збереження тваринного світу;

-розроблення і здійснення заходів, які будуть забезпечувати збереження шляхів міграції тварин.

Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на здоров’я населення При здійсненні планованої діяльності у відповідності до вимог статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу на здоров’я населення шуму, неіонізуючих випромінювань та інших фізичних факторів будуть розглядатися:

– відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами;

– заходи радіаційної безпеки, відповідних санітарних правил, а також заходи встановлені нормами, іншими актами законодавства, що містять вимоги радіаційної безпеки.

ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ.

Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, визначених статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

Пропонується така структура Звіту із СЕО:

1) зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;

2) характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

3) характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

4) екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

5) зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування;

6) опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності – 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;

7) заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;

8) обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

9) заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

10) опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);

11) резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

ОРГАН, ДО ЯКОГО ПОДАЮТЬСЯ ЗАУВАЖЕННЯ І ПРОПОЗИЦІЇ, ТА СТРОКИ ЇХ ПОДАННЯ.

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки по містобудівній документації «Детальний план території для будівництва та обслуговування критого навісу для зберігання техніки та матеріалів, будівництва комплексу оперативних ємностей для комбікорма, розташованого за межами населеного пункту смт Ольгинка по вул. Калинова, Волноваського району, Донецької області» подаються до Волноваської райдержадміністрації, а також можно ознайомитися з вищезазначеною Заявою за адресою: Донецька обл., місто Волноваха, вулиця  Героїв 51 ОМБр, 1, каб. 407, тел. (06244)4-11-43.

Строк подання зауважень і пропозицій становить 15 днів з дня її оприлюднення, тобто до 25 березня 2020 року.

  • Ban Pr
  • Ban Urad
  • Ban Vr
  • Ban Don

© 2020  Волноваська районна державна адміністрація. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт.

logo
Донецька область,
   м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр, 1
  +38(06244) 4-14-37