Як подати електронне звернення до райдержадміністрації
Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об`єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
Відповідно до положень Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку.
Електронні звернення від громадян приймаються на електронну пошту, визначена для роботи з електронними зверненнями громадян (zvernenya@ukr.net) або шляхом заповнення форми, яка розміщена у розділі «Зворотній зв’язок» на офіційному сайті Волноваської райдержадміністрації.
Для того, щоб звернення могло бути розглянуте і на нього було дано відповідь, воно має бути оформлене належним чином (стаття 5 Закону України «Про звернення громадян»).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім`я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)