Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли на телефонну "гарячу лінію"
В управлінні соціального захисту населення Волноваської райдержадміністрації запроваджена та успішно функціонує телефонна «гаряча лінія», звернувшись на яку громадяни Волноваського району можуть отримати роз’яснення з питань соціального захисту.
Протягом травня 2022 року на «гарячу лінію» надійшло 134 звернення, в червні – 126, в липні – 127.
Основні питання, які громадяни порушують у своїх зверненнях, є:
- отримання інформації щодо стану здійснення фінансування державної допомоги, пільг та житлової субсидії;
- надання роз’яснень щодо порядку виплати раніше призначеної державної допомоги під час воєнного стану;
- отримання інформації щодо порядку призначення житлової субсидії;
- отримання статусу внутрішньо переміщеної особи та оформлення допомоги на проживання;
- виплата пільг на оплату житлово-комунальних послуг тощо.
Спеціалісти управління, які задіяні в процесі роботи «гарячої лінії», завжди відкриті до спілкування та оперативного вирішення проблемних питань, надають громадянам всебічну підтримку, в тому числі, і психологічну.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)