Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли на телефонну "гарячу лінію"

Дата: 02.08.2022 17:48
Кількість переглядів: 349

В управлінні соціального захисту населення Волноваської райдержадміністрації запроваджена та успішно функціонує телефонна «гаряча лінія», звернувшись на яку громадяни Волноваського району можуть отримати роз’яснення з питань соціального захисту.  

Протягом травня 2022 року на «гарячу лінію» надійшло 134 звернення, в червні – 126, в липні – 127.

Основні питання, які громадяни порушують у своїх зверненнях, є:

- отримання інформації щодо стану здійснення фінансування державної допомоги, пільг та житлової субсидії; 

- надання роз’яснень щодо порядку виплати раніше призначеної державної допомоги під час воєнного стану;

- отримання інформації щодо порядку призначення житлової субсидії;

- отримання статусу внутрішньо переміщеної особи та оформлення допомоги на проживання;

- виплата пільг на оплату житлово-комунальних послуг тощо.

Спеціалісти управління, які задіяні в процесі роботи «гарячої лінії», завжди відкриті до спілкування та оперативного вирішення проблемних питань, надають громадянам всебічну підтримку, в тому числі, і психологічну.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь