НАГАДУВАННЯ суб’єктам господарювання про обов’язковість застосування державної мови у сфері обслуговування споживачів
Відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» передбачено, що мовою обслуговування споживачів в Україні – є державна мова. Згідно зі статтею 30 Закону всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари й послуги, у тому числі через інтернет-магазини та інтернет-каталоги, українською мовою. Проте, на прохання клієнта, його обслуговування може здійснюватися іншою, прийнятною для сторін мовою.
Тож звертаємо увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, готельного бізнесу, автозаправних станціях тощо щодо необхідності забезпечення неухильного дотримання вимог Закону.
Крім того, повідомляємо, що у разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою, споживачі можуть звернутися до Уповноваженого із захисту державної мови на поштову адреса: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, e-mail: lyst@mova-ombudsman.gov.ua або за посиланням https://mova-ombudsman.gov.ua/povidomiti-pro-porushennya.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)