Мінветеранів провело вебінар для фахівців ЦНАП щодо особливостей надання адмінпослуг ветеранам та їхнім родинам за принципом “єдиного вікна”
Фахівці Міністерства у справах ветеранів України за підтримки Мінцифри провели вебінар для адміністраторів Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), а також представників інших суб'єктів, які надають адміністративні послуги у громадах.
Зокрема, обговорили проблемні питання та особливості надання адмінпослуг ветеранам й ветеранкам, членам їхніх сімей, родинам полеглих Захисників і Захисниць, а також організаційні заходи для запровадження принципу “єдиного вікна” у у ЦНАП.
Як зазначив на початку заходу заступник Міністра у справах ветеранів України Руслан Приходько, наразі ЦНАП є ключовою точкою входу – фронт офісом для звернення ветеранів й ветеранок за широким спектром адміністративних послуг.
Уряд схвалив Методичні рекомендації, які розроблені фахівцями Мінветеранів, для запровадження єдиного підходу у роботі ЦНАП під час надання ветеранских адмінпослуг у форматі “єдиного вікна” та за мінімальної кількості відвідувань.
Їх впровадження сприятиме підвищенню ефективності адміністрування забезпечення прав та можливостей зазначеної категорії осіб, створенню сприятливого, доброзичливого мікроклімату для їхнього обслуговування у ЦНАП, зазначив Руслан Приходько.
Крім того, наразі Мінветеранів спільно з Міністерством цифрової трансформації України напрацьовує низку цифрових рішень для швидкого обміну інформацією між надавачами послуг та ЦНАПами – для автоматизації ветеранських послуг та сервісів.
“Дуже важливо, щоб усі суб'єкти надання послугу ветеранам та їхнім родинам мали навички кризової комунікації та необхідні вміння щодо недопущення професійного вигорання. Тому Мінветеранів розпочинає розробку Державної програми підготовки надавачів послуг ветеранам та членам їхніх сімей з навичок кризової комунікації. Спеціально підготовлені тренери будуть працювати з командами надавачів ветеранских послуг. Ми бачимо такий запит від всіх регіонів України”.
Сигнал «увага, оголошена повітряна тривога!», звуки обстрілів та вибухів, повідомлення у медіа про загрози. На жаль, усе це стало нашою буденністю. Ніхто не може почуватися у повній безпеці, проте у наших силах підготуватися до різних ситуацій, аби мати змогу допомогти собі та рідним! Запам’ятовуйте, як діяти, якщо внаслідок обстрілу під завалом опинилася дитина Сайт • Fb • Tw • Insta • YouTube
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)