Інформація щодо проведення добору на вакансію державної служби

Дата: 08.04.2024 13:01
Кількість переглядів: 76

Фото без описуІнформація про вакантну посаду та умови проведення добору на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -головного спеціаліста відділу обліку та звітності фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Здійснює організацію ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних стандартів, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.

Забезпечує підготовку даних для включення їх до фінансової звітності, складання окремих її форм, а також іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку. Проводить в установленому порядку розрахунки між районним бюджетом та державним, обласними бюджетами, бюджетами органів місцевого самоврядування.

Складає штатний розпис фінансового  управління. Складає бюджетні запити, кошториси, довідки про зміни до кошторисів з розшифровками до них по фінансовому управлінню.

Готує проекти наказів з основної діяльності фінансового управління; оформлює накази про прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій. Формує і веде особові справи працівників, вносить зміни, пов’язані з трудовою діяльністю.

Забезпечує складання і представлення звітності, яка стосується кадрових питань, статистичної звітності. Організовує оформлення та укладання договорів на придбання товарно-матеріальних цінностей, надання послуг. Організовує роботу з діловодства та архіву.

Умови оплати праці

Відповідно до Законів України «Про Державний бюджет на 2024 рік», «Про Державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2023 р. № 1109 «Про підготовку до запровадження умов оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році»:

- посадовий оклад – 8591 грн.,

- надбавки за ранг державного службовця;

- надбавки за вислугу років - на рівні 2 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 30 відсотків посадового окладу;

- місячної або квартальної премії;

- компенсації за додаткове навантаження та за вакантною посадою;

- грошової допомоги, що виплачується з наданням щорічної основної оплачуваної відпустки - у розмірі суми посадового окладу, надбавки за вислугу років та надбавки за ранг державного службовця станом на останній день місяця, що передує першому дню такої відпустки, незалежно від фактично відпрацьованого часу в місяці;

- матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань;

- інших доплат, передбачених законами України.

Інформація про строковість призначення на посаду

Строково, на період дії воєнного стану та до дня визначення переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства. Граничний строк перебування на посаді становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно подати для участі у доборі на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

1) заява претендента на посаду (скановану копію засвідчену власним підписом у разі подання в електронному вигляді);

2) особова картка встановленого зразка в електронному вигляді (з використанням власноручного підпису) та автобіографія із зазначенням у ній відомостей щодо працюючих близьких йому осіб в органі;

3) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246 (зі змінами);

4) копія паспорта та ідентифікаційного номера;

5) копії документів про освіту з додатками;

6) копія трудової книжки;

7) копія військового квитка (для військовозобов’язаних).

 

Документи подаються на електронну адресу fin@volnovrda.gov.ua

Строк подання документів:

до 17 год. 00 хв. 12 квітня 2024 року

Місце або спосіб проведення співбесіди з  керівниками

Проведення співбесіди здійснюється дистанційно на платформі GooglMeet.

Відібрана особа призначається на посаду на підставі подання документів визначених в пункті 5 статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану»

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Хараман Ірина Василівна

 

Телефон: (096) 2232915

 

Електронна адреса: fin@volnovrda.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

Освіта

Вища освіта, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра відповідного професійного спрямування

Досвід роботи

Стаж роботи на посадах бухгалтера, економіста в бюджетних установах та організаціях.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Особи, які претендують на зайняття посади державної служби фінансового управління Волноваської райдержадміністрації у період воєнного стану не подають копію Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою визначений Національною комісією зі стандартів державної мови. Такий сертифікат має бути поданий протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. У разі неподання державним службовцем зазначеного сертифіката, така особа звільняється із займаної посади протягом трьох робочих днів.

Володіння іноземною мовою

Не потребує

Інші вимоги до професійної компетентності (зазначаються за потреби)

Вимога

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Командна робота та взаємодія

- розуміння ваги свого внеску у загальний результат;

- організація на командний результат;

- готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;

- відкритість в обміні інформації.

2.

Відповідальність

- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

3.

Цифрова грамотність

- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків.

4.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про захист персональних даних»;

5) Закон України «Про доступ до публічної інформації», тощо.

5.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Знання:

- Кодексу законів про працю України;

- Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

- Наказу Міністерства юстиції України №1000/5 від 18.06.2015 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», тощо.

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь